Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mirek-storch

22. 11. 2008 9:00
růst průměrné výšky populací

Je mimo diskuzi, že moderní populace jsou v průměru vyšší než generace v minulých stoletích.  Není to jen kvalitnější výžvou,ale velmi věrohodné výzkumy tvrdí,že za vyšší tělesnou výšku jsou zodpovědné růstové hormony, které se více produkují při větším dráždění hypothalamu (část mozku). Za dráždění této části mozku je "zodpovědná" naše civilizace s velkým množství podnětů ve městech a v médiích atp. Navíc je daleko vyšší počet obyvatel a kontaktů mezi nimi. Třeba kosternínálezy z doby husitské mluví o robustních postavách malé tělesné výšky. Lidé měli více fyzické práce a námahy než dnes.;-) George Bush junior je synem "doslova" velkého otce- také prezidenta. Bohužel byl malý i svými malými znalostmi a politikou. Jeho časté omyly v projevech byly trapné. Měl tehdy zvítězit ve volbách ochránce  klimatu Al Gore, kterého nemá rád náš pan Klaus, který všemu rozumí nejlépe, ne. Nejsme malí Češi

0 0
možnosti
AA

A.A.

14. 11. 2008 21:58
hmmm

Nezlobte se na mě, ale téma znělo zajímavě, ale článek je "slátanina". Doufal jsem, že jde o studii a ono "prdlajs". Bohužel je mi jasné, že na FHS jste těžko mohl dospět k lepší publikační formě. Omlouvám se za takovou přímost. A co že chybí? Čísla, poznámkový aparát (aspoň základní), nějaká koncepce...;-D

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

14. 11. 2008 22:59
Re: hmmm

Nezlobte se na mě, ale důvody, proč to jsem píšete, mi unikají. Doufal jste, že jde o studii? Tohle je blog, tudíž žádná publikační forma. Za přímost se neomlouvejte, pokud nejste z FHS, mohl byste rozeznat žánry. Pokud máte zájem o tu studii (o čemž pochybuji), tak jste si mi mohl přece napsat.

0 0
možnosti
A

anezak

14. 11. 2008 10:40
vyska a umrtnot

Z clanku jsem pochopila, ze cim nizsi narod form;jeho predstavitele samozrejme], tim vyssi umrtnost, pochopila jsem spravne? Ale copak potom ti zminovani spanele, kteri se dozivaji nejvysiho prumerneho veku v Evrope a jsou malinci..?

0 0
možnosti
O

Olle.OT

14. 11. 2008 12:25
Re: vyska a umrtnot

ta hlavní teze ..."...ale výška postavy  je nepřehlédnutelný biologický indikátor zdraví populace a její nižší úmrtnosti..."... mi přijde úplně zcestná

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS