Diskuse

Kentaurka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AP

shrink

22. 9. 2009 7:28
Dobrý zase

(A zase dovysvětlení v poslední větě ;-)) Z fotek z Paříže jsem měla pocit, že Ti tam něco nesedlo, nebo že něco neklaplo jak mělo, nebo že jsi tam měl příliš chaos v pocitech nebo prostě něco - možná taky tohle... Díky, že tady je co číst.

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

23. 9. 2009 8:28
Re: Dobrý zase

- snad spíš shrnutí, tentokrát, předtím jsem to cítil stejně, jak

říkáš. - Jinak jsem byl v Par v jistých oblastech poprvé...a

rychle...plus nové fenomény...možná že tak. Jinak vše klaplo tak jak mělo.

0 0
možnosti
H

Haidy

19. 9. 2009 16:30
Setkání s jinakostí

 V takové chvíli je člověk zaskočen sám  sebou. Pocitem, který ho zaplaví.  Vlastně je to směs pocitů. Soucit  s touhle lidskou bytostí, vlna  překvapení a nechtěné zvědavosti. Zvědavosti za kterou se sami před sebou stydíme. Napsal jste to dost natvrdo a moc nám lidem nelichotíte, ale reagujeme tak, jak jste vyčetl z výrazů tváří kolemjdoucích. "Kentaurky" potkáváme všichni a vypořádáváme se s tímto setkáním každý podle svého založení. Dobrý článek.R^

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

19. 9. 2009 17:25
Re: Setkání s jinakostí

- Mě nevyjímaje; byť už jsem si myslel, že jsem uvyklý. To je jen vyprávěcí perspektiva a postup, abych někoho "oslovil". Jinak máte pravdu, že je to zvlášní směs ambivalentních pocitů, které jsou zvláštně "ztělesněné". Proto jsem o tom koneckonců psal, že na mně samotném mě to překvapilo.

0 0
možnosti
LU

pidla

19. 9. 2009 12:27
Tak to funguje,

člověk by chtěl být lidštější, ale musí se moc snažit.

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

19. 9. 2009 17:27
Re: Tak to funguje,

 - a častokrát je ještě překvapený - tváří v tvář - na kolik je to jeho "pochopení pro jinakost" ještě povrchní....

0 0
možnosti
J

jabadoo

19. 9. 2009 10:56
...

R^ tentokrát už to snad nejsou "jen" rozpohybovaný obrazy, ale když to čtu, tak se mi zdá, že to i hraje:);-D virtuozní kousek

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

19. 9. 2009 11:16
Re: ...

:) Nepřehátějte. Ještě napište, že z toho je cítit ten cider nebo to zábradlí - a je hotovo.

0 0
možnosti