Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

V.Woolfová

2. 2. 2010 22:54
Zapomenuté nálezy.

Nedávno jsem se stěhovala a objevila spoustu, již dávno zapomenutých, kreseb,"uměleckých" fotografií, povídek, úvah. Strávila jsem hodně hodin probíráním těch "vzácností" a žasla, jaká jsem byla, v co jsem věřila a doufala. Dnes jsem jiná,ale jen trochu a těší mne to a netěší.

Zhmotnělé vzpomínky?!-.

V.)

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

3. 2. 2010 8:42
Re: Zapomenuté nálezy.

Souhlasím, tyhle biografický dokumenty jsou hodně zajímavý, jako materiál k reflexi. Já jsem naopak přišel na to, jak mají  některý "daný"  vklady, vlastnosti a schopnosti se neustále navracet v kruhu,  třebaže na dlouho zcela zmizí jako Punkva pod povrchem, zase se vynoří, třebaže uplně v jiném kabátu. A někdy se samozřejmě perou - stojí-li "proti sobě" (jako třeba určitá "umělecká" a "vědecká"  skutečnost či pohledy na svět).

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

2. 2. 2010 12:23
Ahoj Michale,

to není vůbec špatný nález. Můj syn nedavno našel v šuplíku svého stolu plesnivej kus chleba - taky jsem ho pochválila jaký že je to umělec. JitkaG

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

2. 2. 2010 16:23
Re: Ahoj Michale,

Ahoj. A měla ta plíseň aspoň zajímavý barevný přechody? BTW. Zrovna tuhle jsem se díval k tobě na blog - jsem rád, že je vše při starém a na webu stále pracuješ:)

0 0
možnosti
AP

shrink

30. 1. 2010 21:40
No, náznak talentu tam bude,

pane Josephy! :-) (Jak to, že jsem tohle objevila až teď? A co co co s těmi Štíry? :-)) R^

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

30. 1. 2010 23:12
Re: No, náznak talentu tam bude,

Tak, bylo to zasuté v zásuvce, ne? Se Štíry nic, to se jen tady  znenadání urodilo a občas si nějaký trošku ťafne  -nebo máš nějaké jiné soukromé zprávy? ;-)

0 0
možnosti
MB

madame bovary

28. 1. 2010 17:14
Ešte jeden

šuplík treba prehľadať! Čo bude asi tam? R^

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

28. 1. 2010 19:53
Re: Ešte jeden

Pavučiny, papírky s nesplěnými přáními  a index z Matfyzu :)

0 0
možnosti
J

jaruca

27. 1. 2010 23:14
Jestli maska nevím, ale je jak živá, poslední kresba

fascinující, uhrančivá, fakt dost dobrý. Nemohu odervat zrak.  Nepochlebuji, pochválím jen co je fakt dobrý. Stejně mne fascinuje, že vyhodíš na odiv i tu první hrůzu, klobouk dolů, asi jej začnu nosit, abych mohla smeknout ;-D

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

28. 1. 2010 13:15
Re: Jestli maska nevím, ale je jak živá, poslední kresba

trochu sebeironie ještě nikoho nezabila

0 0
možnosti
J

jaruca

27. 1. 2010 22:51
Michale se nezdáš, je v tom nádherná vášeň

nejsem obdborník na kresby, ale má to grády, budeš pokračovat ? Mohl bys :)

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

28. 1. 2010 13:17
Re: Michale se nezdáš, je v tom nádherná vášeň

Vidíte tam něco, co tam určitě není...a pokračovat,  resp. navazovat není čas i když možná něco zkusím pro sebe, zda jsem schopen ještě vůbec něco nakreslit. D.

0 0
možnosti
PH

Petra Horáková

27. 1. 2010 14:26
hmm

Salvator dobrej R^

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

28. 1. 2010 13:21
Re: hmm

D. Možná je to vzhledem k tomu, že byl zároveň nejpoetičtější (vzhledem k tomu, co za žánr píšete):)

0 0
možnosti
G

gameboytoy

27. 1. 2010 12:42
kdybste aspon tak dobre nekreslil

spousta lidi uz to s prominutim s..e. mel byste vypadat blbe ci bejt aspon blbej ci blbe psat kreslit , fotit. jinak podporu karmu necekejte ani od    vzdyt tady se neobjevi ani nadsamec blogu geroj Kroupič jen nějaké fanušky;-D

0 0
možnosti
J

jaruca

28. 1. 2010 0:16
Re: kdybste aspon tak dobre nekreslil

tedy nejsem zrovna nějaká fanynka, jsem kolegyně blogerka a podpořím každého, u koho se mi líbí. Michal umí a nezáviďte, kolegiálně jej podpořte, to je lepší, ne ? Taky jistě něco umíte, tak se předveďte. Michala neobhajuji, nepotřebuje ode mne podporu, ale jako taky občas přispívající  k Michalovi nahlédnu a vždy mne něčím mile překvapí, když se mi to nelíbí, nemusím mu spílat, mám-li jiný náhled, ale to je tak vše, poslat palec dolů, či vyjádřit, mám-li k tématu co říci. Safra aspoň ti blogeři by se už konečně mohli podpořit, přát si úspěch a diskutovat na úrovni. !!

0 0
možnosti
C

Colombina

26. 1. 2010 11:51
???

8-o

jakože totální překvapení

R^

8-o

0 0
možnosti
OU

26. 1. 2010 10:39
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti