Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jaruca

11. 2. 2010 15:01
*

vepsané ve tváři - osud ?

dívenka nahlíží odsud ?

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

12. 2. 2010 10:12
Re: *

Dívenka opřená o sud, mátožně vyhlíží osud.

0 0
možnosti
K

killerka

11. 2. 2010 9:09
killer !!!

R^ a celkem chapu, ze to hodne lidi stve;-);-O

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

12. 2. 2010 10:13
Re: killer !!!

 Nepřehánějte. Já jsem spíše "na zabití".

0 0
možnosti
J

jaruca

10. 2. 2010 23:04
Michale, modro zlatá černá kombinace v kontextu dvou

nezávislých fotografií tváří těch žen vyzařují to něco, .. úžasné ,...., také ten muž s dítětem  nádhera, zjihlý dospělý mužský a malý udivený človíček koukající na tu zjihlou tvář:) , ale u tebe má každá fotografie to něco, skvělé oko, čtení tohoto druhu považuji za jedno z největších dobrodružství, někteří lidé ani nemusí mluvit, také proto mám ráda reportáže, tam lze vyčíst témeř vše :) , rozpoložení, náladu, atmosféru V

tedy zírám, čím se zabývají vědečtí pracovníci, koukla jsem na odkaz, hlavně s tou žárlivostí - neskutečné, opravdu to lidstvo potřebuje ?;-D

publikace o těch tvářích to může být zajímavé

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

12. 2. 2010 10:17
Re: Michale, modro zlatá černá kombinace v kontextu dvou

Jsem rád, že to nějakým způsobem zaujalo - a ano, to pracoviště v odkaze  jsem navštěvoval i já, byť nejsem etolog - a ano, ta publikace je velmi zajímavá, můžu svědčit.

0 0
možnosti
X

Xta

10. 2. 2010 21:21
krasne i desive

presne jak pisete.Uz poznam jak text jak psal pan Drabek s nezamenitelnou poetikou i fotky.Kloboucek a V

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

12. 2. 2010 10:18
Re: krasne i desive

pokud je tam nějaký signature style, tak je to jistě potěšující. Díky.

0 0
možnosti
VV

V.Woolfová

10. 2. 2010 10:16
Fotky jsou dobré,moc dobré,

i když preferuji ty černobílé mezi nimi.Ta syrovost, černobílá, vytáhne z tváře  všechny prožitky.Je to vlastně paradox, všichni jsme přece barevní, ale někdy si představuju lidi jako obnažující černobílou fotografii.-)

V.)

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

10. 2. 2010 13:45
Re: Fotky jsou dobré,moc dobré,

Také se mi zdá nebo se mi to líbí, ale tohle je skutečně "barevná směs", tak jsem to neodlišoval, ale kdybych si měl vybrat, souhlasím s vámi. Mám i další oblíbené BaW, ale ty jsem sem dát nemohl, třeba bude ještě nějaké příště.

0 0
možnosti
JK

jana.krcova

10. 2. 2010 0:30
ahoj,

já se dívala ráno, ale některé se mi tam nezobrazovaly. Teď už to mám komplet a můžu jen konstatovat, krásné!!

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

10. 2. 2010 9:12
Re: ahoj,

Dík, jsem rád. A jak se nezobrazovaly - psal jsem dole už Liborovi - chyba nebyla na mé straně, tak to j.d. opravil a dal znovu. Akorát už jsem byl líný to seřadit....lépe.

0 0
možnosti
AP

shrink

9. 2. 2010 21:21
smíchány nejrůznější "kultury a barvy" , které ji "vytváří"

Ano. To je přesně důvod, pro který miluji portréty. A máš to tam! Každý ten obličej, každé ty oči, ten výraz, ty dějiny celých generací národa, ke kterému ten člověk patří, by potřeboval tak stovku slov (prózy, dobré básni by stačilo těch slov tak 10-15 :-) ) - a Tobě stačí CVAK! (Ano, to je k naštvání, ale ne takovému, kterého by ses měl proč obávat ;-)) Výborné!!

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

10. 2. 2010 9:17
Re: smíchány nejrůznější "kultury a barvy" , které ji "vytváří"

Pokud to takhle na někoho, obzvlášť koho "znám", působí, tak mě to jednak překvapuje , ale i  těší. Obzvláš´t v těchto chvílích. D.

0 0
možnosti
C

Colombina

9. 2. 2010 17:23
vyborna prace

celkem k nastvani.Jak jste to vsechno postihal?navic tak dobre vyfotit ???

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

9. 2. 2010 20:24
Re: vyborna prace

V prvé řadě jsem netušil, že na téhle půdě jde někoho "naštvat" , motivace pořizování podobných snímků je opravdu jiná, občas je zajímavé se dozvědět, co v tom někdo "čte". Je to jen pár fotek, nic ke stíhání na tom nebylo a hlavně bych někoho nerad naštval.

0 0
možnosti
OU

9. 2. 2010 12:26
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti