Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RB

medea

20. 7. 2010 16:23
poradne fotky z varu jsem stale nevidel

a tam celou dobu pobihal sibik...

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

20. 7. 2010 19:12
Re: poradne fotky z varu jsem stale nevidel

Možná jste se tam mohl proběhnout vy...Pokud ani mistr nezabral za celou dobu, co tam byl, pak...

0 0
možnosti
JK

jana.krcova

12. 7. 2010 23:41
..

hezké..

0 0
možnosti
C

Colombina

12. 7. 2010 20:47
supr

R^a ten clanek pod Ruze a perly,to je masakr zuzoR^

0 0
možnosti
AP

shrink

12. 7. 2010 10:35
Michale, jestli budeš mít

(a kromě Tebeještě pár lidí) tu novou karmu2 děsně nízkou, tak za to můžu já - vracím se několikrát a karmu můžu dát jen jednou... Omlouvám se :)

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

12. 7. 2010 10:45
Re: Michale, jestli budeš mít

Ahoj, nevím, zda tě to překvapí, ale já vůbec nevím, co to karma2 je a starám se o ní tedy ještě méně, nežli o tu "první"...Takže no te preocupes:) Až se o to budu starat, poznáš to podle prvoplánové líbivosti: západy slunce, zvířátka a nebo nějaké písanky "na srdíčko".

0 0
možnosti
E

e.m.s

11. 7. 2010 0:39
life

Vazne nechapu, proc by ve vsem melo byt umeni nebo neumeni!! Fotky jsou SKVELE!!!! Protoze jsou Vase, neco jste zazil a chtel jste se podelit.:-)R^

Diky za nahlednuti do deni IFFKV kam jsem bohuzel jeste nedostala.

PS:  http://www.weekoflife.com/cz/default.aspx  ....mohlo by vas zajimat;-)

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

11. 7. 2010 8:43
Re: life

Je to fotodiář, je to tam jasně napsané, tudíž se berou události a zkratky jak přicházejí, nechávají se v syrovém stavu a nakládá se s nimi dle libosti. To je takový folklór "strefování se" do někoho - ještě z úplně jiného úhlu pohledu, který nechtěl ani zaujmout. Já jsem chtěl jen namíchat každodennost a nefotit v žánru festivalové pompy . Díky za vstup i odkaz..

0 0
možnosti
J

jaruca

10. 7. 2010 23:18
Michale skvostné zachycení atmosféry

ve Varech jsem byla cca před hodně dávnem v zimě v lednu, bylo -22 stupňů, i tak se mi tam líbilo, nepotkala jsem v prvním týdnu živáčka, podle fotografií ti nic takového asi nehrozilo ;-D navštívila jsem místní divadlo, kde sedělo asi 12 diváků v první řadě a představení bylo úžasné c. k. polní maršálek, výstava porcelánu také úchvatná, o festivalu ještě ani plk,  vzpomínka i na Teplou, procházky v mrazu, termální vřídlo, děkuji za vzpomínku, fotky jsou krásné, tvé specifické, houby mi záleží na umělecké hodnioě, mne potěší vždy a tak to má být, či ne ? čiší z nich pohoda, pohodička. V

0 0
možnosti
J

jaruca

10. 7. 2010 23:20
Re: Michale skvostné zachycení atmosféry

;-D hodnotě, to je tak když slepec opravuje a houby vidí ;-D

0 0
možnosti
RP

praděda

10. 7. 2010 21:34
Fotky jsou super

nerad čtu dlouhé blogy, ale tohle se "čte" samo. R^

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

11. 7. 2010 8:44
Re: Fotky jsou super

fajn,d.

0 0
možnosti
VV

V.Woolfová

10. 7. 2010 19:07
Fotky se mi líbí.

Protože jsou vlastně docela obyčejné, ne hloupé.A ta "obyčejnost" se mně dotýká.

Říkám si komu asi volá ta dívka v telefonní budce a že takový tetování jako ten chlápek měl můj strejda, co se uchlastal...

Takže: jo!

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

11. 7. 2010 8:47
Re: Fotky se mi líbí.

Obyčejnost ve smyslu "každodenní" byla účel - já osobně nemusím takový ten vystajlovaný a reprezentativni obrazový výstup fest. Ten chlápek si fotí železité nánosy pramenů.

0 0
možnosti
PS

Paul Sulc

10. 7. 2010 18:45
Fotografie jsou prima.

Umite.

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

11. 7. 2010 8:49
Re: Fotografie jsou prima.

D.Vy jiste tez - jen fotodiar.

0 0
možnosti
S

stand

10. 7. 2010 18:23
ano,autor soulozil s mistnimi modelkami

a my to mame platit z dani?

0 0
možnosti