Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

forEd38

27. 12. 2010 7:16
hezke

hezke, vtipne, inspirujici, vzdusne, zive atd atd...

Myslim si ze pro lidi kteri rozumi fotografii jses absoultni jednicka protoze ukazujes zivot zajimavym dynamickym pohledem. MB ma take hezxke fotky ale je to uplne jina kategorie. Zajimalo by mne jaky fotak pouzivas, typuju Leica system. Mas nejakou vystavu a web stranky? (promin ze Ti tykam ale ziju v US a tady si jaksi vsichni tykaji).R^

Happy New Year, mnoho dobrych fotek!

Ed

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

2. 1. 2011 10:27
Re: hezke

Zdravím, semtam se něco snad povede - dík. Používal jsem do nedávna ...možná překvapivě...Olympus 500, poměrně nedávno pak Canon 5D. Stránky jsou uvedené vpravo, výstava - nevím, měl jsem nějaké základní, ale nijak mě to zatím neoslovovalo, ale možná se něco vygeneruje, ale zatím to raději hrnu dopředu, když to jde. Přeju dodatečně taky Happy New Year, Ede. MJ

0 0
možnosti
K

karel.vrba

14. 12. 2010 23:52
Gratuluju k těsnému stříbru v anketě!

Byl jste můj kůň, ale bylo to jen o krátkou hlavu. Těším se na Vaše další fotky. R^

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

15. 12. 2010 0:02
Re: Gratuluju k těsnému stříbru v anketě!

Díky upřímně za support: a co se týče "závodu" - já tyhle pretěky neběhal a v jejich nastavené trati by mě netěšilo ani kdybych vyhrál. A ani o dvě délky (a nejde o to, že bych místo ovsa pojedl kyselé hrozny). Svoje věci ale budu dělat dál - pokud mě to bude v r.11 bavit. Ď. za zájem.MJ

0 0
možnosti
LG

Lady Gwendolyn

10. 12. 2010 21:32
A prava tvar blogera roku, basnika roku, fotografa?

Jedine pan Kroupa. Ten je totiz jedinecny. Sice nefoti do National Geographic, ale snazi se a jak. A je zajimave pozorovat vysledky ankety, bavim se tim, jak se bojuje mezi Beresem a Josephym, jak vzdy kdyz Beres jasne vede, se najednou objevi hlasy behem chvilky  a Josephy to dotahne a pretahne. Az cloveka napada, jestli si pan Josephy nepomaha, jako se pomaha v ankete Basnik roku, pres proxy a falesne identity?;-)

0 0
možnosti
ILD

Inženýr lidských duší

10. 12. 2010 21:40
Re: A prava tvar blogera roku, basnika roku, fotografa?

no jo, mysli si, ze o tom nikdo nevi, ale je pruhlednej jak salam v igelitovym pytliku ... pockame do pondeli a pak to vsem ukazeme cerne na bilem ... ;-)

0 0
možnosti
P

polyhistor

9. 12. 2010 22:03
fakt moc pekny!

Diky

0 0
možnosti
P

paternosterstreet

9. 12. 2010 23:11
Re: fakt moc pekny!

No a co tak se nepotentujte

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

9. 12. 2010 13:11
Křivoklát to sice není,ale...

Fotky jsou to vopravdu hezký,karma ;-)R^

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

9. 12. 2010 17:44
Re: Křivoklát to sice není,ale...

Pokud mě instinkt neklame, dostalo se mi právě vzácné návštěvy magistra Kroupologie. -Ano, vím, Křivoklát to není a beru si to k srdci. Třeba příště, ale pokud to nevadí, budu to trochu (na) křivo klá (s) t.R^

0 0
možnosti
P

Pseudis.Paradoxa.L

9. 12. 2010 12:57
Dobra prace!

Dobra prace, nenechte se odradit! And doolitlela is an ridiculous nincompoop only. ;-)

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

9. 12. 2010 17:46
Re: Dobra prace!

Díky : inu, to jsou ty anonymizované ostrůvky nicků, ta pseudoisolovaná paradoxa. D

0 0
možnosti
H

Haidy

3. 12. 2010 17:57
Ach, těch emocí....

Myslím v předchozí diskusi.  Jsem laik, fotografie ve mně něco vyvolá nebo ne. Beru je po svém. Proto asi můj názor do vaší vysoce fundované diskuse nezapadá. Ale díky za ty snímky, které jsou pro mne zážitkem.

 

 PS: Ten "fanklub" se hezky rozjel.....;-D

Konečně i v diskusích na blogu  MJ trochu vzrušení.

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

9. 12. 2010 17:49
Re: Ach, těch emocí....

D. Byl to takový průvar emocí. Papinův hrnec (z Lidl).

0 0
možnosti
U

unawatunas

2. 12. 2010 0:34
Mně se zase ty studiové zdají krásný

i ty holkyR^

0 0
možnosti
VV

V.Woolfová

28. 11. 2010 20:26
Tváře. Díky.

Jen maličko mi nesedí ty "studiové", ale chápu, že je to asi úmyslný kontrast k těm "skutečným" tvářím..-)

0 0
možnosti
D

doolitlela

26. 11. 2010 11:08
nedavejte karmu elitarum,lidi

0 0
možnosti
K

kareldrabek.blog.idnes.cz

26. 11. 2010 12:35
Re: nedavejte karmu elitarum,lidi

Byl jsem sice smazán, ale opakuji:

Nedávám, ale Michalovi za fotky ano.

0 0
možnosti