Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB

Tony Břečka

20. 2. 2011 12:38
Pekny

R^

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

20. 2. 2011 13:00
Re: Pekny

Buon Giorno, Tony R^

0 0
možnosti
H

Haidy

19. 2. 2011 17:42
V odpovědi JŠ

jste použil  ... nějak zavrní. Jo, zavrní a dnes to opět zavrnělo.  R^ 

Vy nezahlcujete blog články a fotografiemi, ale když už, tak to stojí za to. :-)

Ale neodpustím si špitnout, že při čtení některých vaších článků, proběhlo komůrkou mojí duše něco, co se na vašem blogu neobjevovalo často a zavrnělo to tam. Nevím co na to komůrky ostatních čtenářů, ale u mne zavrnělo.  I proto byly v mém diskusním pípnutí  u vašeho minulého článku zmiňovány oboje Bílé nožky černošky . Dnes řidávám i Tamilku. 

Díky za hezkou chvilku strávenou nad vašim glogem. :-)

0 0
možnosti
H

Haidy

19. 2. 2011 17:46
Re: V odpovědi JŠ

Nerada komolím. ;-( Tak neřidávám, ale přidávám i Tamilku.

0 0
možnosti
AP

shrink

18. 2. 2011 17:37
Koukám na to zas

a říkám si, že se Ti povedlo ještě něco kromě toho, za co tě pořád chválím (pohyb, víme) - ti lidé na těch fotkách jsou tak nějak opravdoví či co. Úplně to bije do očí, z těch očí, z gest, jak jsou jiní než my, pravější, bez společenských masek, a to, počítám, zdaleka každý tak nevyfotí. (A zase plácám nesmysly...každopádně jsou krásní, divím se, že sis třeba takovou Gravity1 nepřivezl s sebou domů :) )

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

19. 2. 2011 9:17
Re: Koukám na to zas

:D Těžko říct - anthropoidé mě zajímaj, takže se snažim zachytit to, co "slovně" vnímám...Jinak s těma maskama - a "opravdovostí" jsem cítil stejně, podobně jako s životem bez intelektuálních konstrukcí a "symbolických bublin": tzn: v podstatě přímý, na férovku a "pravější".

0 0
možnosti

JŠ.

18. 2. 2011 14:25
Budu opakovat...

...hromady lidí přede mnou, ale prostě sem napsat musím! Velký obdiv ! Ráda si prohlédnu fotky, ale i ty lepší ze zdejších fotoblogů jsou většinou tak nějak nudné...Vyberete si z nich pár pěkných fotek, ale o zbytku si říkáte-"proč?"..A čím víc fotek, tím větší nuda... Ovšem vaše fotky oslovují! S téměř každým dalším obrázkem této reportáže má fotografická duše prožila orgasmus!

Až (a jestli) se někdy vypracuji na Vaši úroveň, budu na sebe hrdá!:-)

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

19. 2. 2011 9:23
Re: Budu opakovat...

Díky samozřejmě za ohlas - pro mě je o těžší v tom, že se na to špatně reaguje. Samozřejmě si toho vážím, ale zároveň je třeba držet low - profile. Snažím se zachytit to, co mě oslovuje - a třeba se to někdy podaří, z čehož mám radost - ale to bude asi tak celá "alchymie". Každý z blogerů dělá v podstatě jiný styl, téma i zaměření fotek dle své osobnosti - a to spektrum je tak široké, že si každý najde "ty své" . A pak to nějak zavrní.

0 0
možnosti
J

jana.mass

18. 2. 2011 9:13
cool !!!

To nej, co jsem videla. Objektivne se asi hodne lidi nastve a nebudou vas mit radi, ale je to skvely.

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

19. 2. 2011 9:24
Re: cool !!!

Proč? Já píšu a fotím pro masy i jany massy.D

0 0
možnosti
OU

17. 2. 2011 6:45
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

17. 2. 2011 8:36
Re: skvělé!!!

Směle do toho - a půl je hotovo!.D Jinak samozřejmě díky za hodnocení - i že jsi to objevil: lehce utopené.

0 0
možnosti
PP

Petra Považanová

16. 2. 2011 22:41
Nádhera...

Michale úžasný, zhltla jsem celý článek včetně fotek tak rychle až mě to zamrzelo :D takovou cestománii bych si nechala líbit častěji :-) hodně zdaru P.P.

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

17. 2. 2011 8:38
Re: Nádhera...

:D Tak to mě těší + ještě víc, že "znám" čtenářku. D Hodně zdaru též - dobrodružství má různou povahu. MJ

0 0
možnosti
AP

shrink

16. 2. 2011 21:27
díky

jsem sobecky ráda, že si dáváš tu práci, R^

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

16. 2. 2011 22:18
Re: díky

Rádo se stalo  ;-)

0 0
možnosti
S

stand

16. 2. 2011 16:31
na mistni pomery je to az tak dobre

A necekane ze se spis hodne lidi nas.e vcetne a.leskove coz mi dela radost;)

0 0
možnosti
AL

Anna Lešková

16. 2. 2011 17:35
Re: na mistni pomery je to az tak dobre

Na tu druhou polovinu své úvahy jste přišel jako jak...? ;-)

0 0
možnosti
SJK

spatřil jsem kometu

16. 2. 2011 16:29
Fotografie jsou úžasné

R^R^R^R^

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

16. 2. 2011 17:44
Re: Fotografie jsou úžasné

 - spatřil jsem kometuR^

0 0
možnosti