Diskuse

Světy mezi světy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

.Díky za návštěvu R^

0 0
možnosti
Foto

Mohu odpovědně prohlásit, že tak "výživný" blog jsem už dlouho nečetl. Karma jasně a autorovi hluboká poklona.

0 0
možnosti

Díky, vážím si toho.

0 0
možnosti

Nejen tento, ale celý Váš blog je paráda parádní, děkuju za možnost nahlédnout do míst, kam se nikdy nepodívám, je to nejen zábavné, ale i nesmírně návykovéR^

1 0
možnosti

Vlastně jsem blog obnovil po delším čase ve smyslu "co to udělá" - tímto velmi díky za zpětnou vazbu.

0 0
možnosti
Foto

To se Vám až neskutečně povedlo. Díky a smekám.

0 0
možnosti

Díky, to mě těší.

0 0
možnosti
Foto

Silné a velice dobře zpracované fotograficky i textově R^R^R^R^R^R^R^

1 0
možnosti

Potřeboval jsem to vypsat/zobrazit a myslel jsem, že to bude nečitelné a dlouhé (což možná i je), ale pokud je to tak, tak to nebylo tak hrozný.Dík.

0 0
možnosti

Hezký, Michale. Takhle bych si představoval články a fotky. R^

1 0
možnosti

.D To jsem rád, že jsem vpadnul do vkusu, díky.

0 0
možnosti