Diskuse

Noční ptáci

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

moc pekny, jinej pohled, jiny fotky...libi!

2 0
možnosti
MJ

Díky za zpětnou, to jsem rád.

0 0
možnosti
KS

Dobré, já zase stavím lehký křižník Ójodo.

1 0
možnosti
MJ

Udělejte tutorial - fotoblog.

0 0
možnosti
JR

J90a43r30a 22R97a23n79k

30. 6. 2016 18:32

Uzasne fotografe nocniho Tokia, mam kazdy rok japonske studenty a tak si vse o Japonsku a jedne navsteve jiz delsi dobu vychutnavamR^ Nakonec i jejich kinematografii a literaturu.

2 0
možnosti
MJ

Díky, (japonské) studenty vám přeju, to musí být zajímavá zkušenost. Knihy a filmy, kapitola sama o sobě...

0 0
možnosti
FV

Moc dobrý, Michale. Trochu jiný fotky než jsem u Vás zvyklej, psaní skvělý jako vždy. Mám moc rád Vaše cestopisy. :-) R^

4 0
možnosti
MJ

Tak to jsem rád, díky, opět experiment (u kterého dopředu nevím, jestli "dobře dopadne").

0 0
možnosti
Foto

jako vždycky úžasný užasný... jako vždycky...Dneska si ale brouzdám fotkami nějak dlouho... překrásný cvrkot noci. nádhera velikáR^i krásně psaný

3 0
možnosti
MJ

Velice díky (zkusil jsem to jiným způsobem).

1 0
možnosti