Diskuse

Rozhodčím v bordelu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sakra, spletl jsem se o řádku:8-oR^

0 0
možnosti

Parádně psané i focené, díky.

0 0
možnosti

Rádo se stalo, jsem rád, že mi longform (jinak na blog nevhodný) "žurnalismus" celkem prošel (rozhodně jsem to nečekal).

0 0
možnosti

To se dobře čte. (Ď)

0 0
možnosti

díky (nastavený trend je dočasný.)

0 0
možnosti

Teď jsem dočetla a hlavou mi prolétlo „Panebože to je krásný“ takže ano, děkuji za krásný i když drsný blog.. Moc pěkné fotky a doprovodný článek nemá chybu! Ta dívka na třetí fotce od konce je moc krásná :-)

1 0
možnosti

a budu vás s dovolením sdílet :-)

0 0
možnosti

Pěkně jsem si početl. Máte výborný vypravěčský styl. Děkuji!

0 0
možnosti

...chybí jen...kdo to dočte do konce, má u mě lahev vína!:-)))))))))))))

Ne, je to opravdu skvělý blog, plný informací a zajímavostí, které se člověk hned tak nedozví (a moc pěkná fota).

Díky moc!:-)

0 0
možnosti

Rovněž dík: měly to být "komplexnější" informace o Riu (podané reportážně), což je poměrně aktuální téma, ale samozřejmě, pokud někdo klikne jen na titulek (myslím to obecně), pak bez perexu ani neví, co může čekat...

2 0
možnosti

Jo, četl jsem to dlouho, ale stálo to za to. :-)

Abych furt jen nechválil, Michale, tak formulace "středem geocentrického vesmíru" mi přijde podivná. Vysvětlíte mi ji?

Ale jinak parádní styl, nejvíc mě asi pobavil "Dech svatý" :-) R^

0 0
možnosti

A tak já už vím, jak jste to myslel. Jsem ještě ospalej, no. Ve spojení s tou zadnicí mi to nejdřív nedocvaklo. :-)

0 0
možnosti