Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímavé , obohacujiciR^

0 0
možnosti

Díky, snažil jsem se.)

0 0
možnosti

Tak jako vždy, perfektní článek. Vším!

p.s. hyeny, ty čtyřnohé, mám v oblibě:-)

1 0
možnosti

Díky, však "všeho do času".) A ano (čtyřnohé) hyeny jsou pozoruhodná zvířata.

1 0
možnosti
Foto

Zcela bez uzardění... na Vaše blogy číhám, těším se...na Vaše zaznamenání slovem i fotkou i úvahou vloženou nenápadně do slov. Jsou pro mne okamžikem, kdy ve mně každým odstavcem a fotkou roste strom nadšení. Ze všeho...i z toho, že pro mne jsou tyhle řádky důkazem...že zkrátka jsou pořád dobří pokračovatelé těch, jejichž reportáže jsou výborné i sto let...MichaleR^:-)

2 0
možnosti

Díky, vážím si toho (a celkově by bez čtenářů vlastně postrádalo smysl).

1 0
možnosti