Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásný styl, zajímavé informace, hezké fotky.

Já vím, furt se opakuju, ale co s Vámi, Michale? :-)

1 0
možnosti

Já se to vždy snažím občas narušit, pokazit, udělat to (trochu jinak). Ono to (třeba příště) třeba vyjde.D

1 0
možnosti
Foto

R^Každá věta ale u Vás tak úžasná, jeden se s Vámi dostane někam mimo svůj pokoj a pak už se veze a veze...a konec je vlastně škoda:-)jste vždy taková malá slavnost

1 0
možnosti

Díky, tak já zas dám na chvíli pokoj.D

0 0
možnosti
Foto

Krásné, skvělé, v rovnocenné, vysoké kvalitě fotografií a textu

1 0
možnosti

Díky, určitě by to šlo líp, ale už jsem to potřeboval přelít do blogu a dělat něco jiného.

0 0
možnosti
Foto

K tomu není moc co říci, super a na dvakrátR^+R^

0 0
možnosti

Tak já aspoň ještě dodám a řeknu: díky.

0 0
možnosti

To je průběžná kniha, že?:-)

Ale jako obvykle hodnotná!

Díky, Michale!

1 0
možnosti

Není, napsal jsem to dnes a ačkoliv jsem v tomto případě musel vařit z vody (zpoza mysu Bojador), tak jsem dělal vývar ze zcela čerstvých surovin. Jinak já díky za návštěvu.D

1 0
možnosti
Foto

Jste tu, Michale málo, ale když už tu jste, tak R^

4 0
možnosti

Dík - asi stále lepší poměr, nežli kdyby tomu bylo naopak.)

0 0
možnosti
Foto

R^Vy máte nejen krásné fotky, ale také moc dobře píšete. Vždycky se těším.

2 0
možnosti
Foto

Že se nestydíš, odmítnout Hendrixe :)

0 0
možnosti

Někdo to dočetl až k Hendrixovi?,) Já furt psal a psal, a pak jsem si uvědomil, že by se to mohlo jmenovat Za hranice blogu.

3 0
možnosti