Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já nevím, jak to napsat. Mně se vaše blogy strašně líbí, fotky i povídání. Nemáte tu konkurenciR^. Moc se těším na další.:-)

1 0
možnosti

Díky, vážím si toho.

0 0
možnosti

S vámi je to těžký, Michale. Já chodím do diskusí rád rýpat, dělat si srandu.

U Vás musím jen chválit. Parádní článek. Jako kdy? Jako vždycky. :-) R^

1 0
možnosti

Díky, zkusím si příště (bude - li) pohoršit, abyste nevyšel ze cviku/zvyku .D

0 0
možnosti

Já bych chtěl být latifundista.:-P Jinak karma, moc pěkné.

0 0
možnosti

Dík + nějaké ty latifundie k tomu.

0 0
možnosti

Na Vás Michale, člověk rád počká...protože se celou dobu vyloženě těší:-) A taky, že je na co. Tak bezva přirozeně Vám ty písmenka naskakují, a moc hezky se to čte, je to nabíté informacemi a zážitky. A fotky? Ty jsou vždy netradiční, a hlavně ze života - nádhera! Díky moc!R^

0 0
možnosti

Díky! Já si taky rád na návštěvu počkám: zn. exkluzivní host.D

1 0
možnosti
Foto

Michale...když řeknu, že Vás tady fakt toužebně vyhlížím, není to nadnesený. Momentálně se zase vznášim, zase mě lítací pes z neverendingstory přenesl... zase si říkám, že existuje další Zdeněk Mahler, další , kdo to umí jako on ve svém božím Indickém hlavolamu...jenomže ten Michal k tomu všemu ještě navíc úžasně fotí. Takže... já to slovo miluju moc nepoužívám. Tady jo... Vaše blogy miluju.

0 0
možnosti

Óoooo, díkyR^:-) Chvíli se povznesu, a pak zase honem rychle na zem.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Nebyl čas, krmil jsem krysu.D

2 0
možnosti

To je paradni blog! Na chvili jsem sedel s Vami na brehu a krmil krysu. Dekuji moc.

0 0
možnosti

Já díky, že jsem to nesmolil zbytečněR^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS