Diskuse

Má milka Tamilka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma.Zajímavé čtení a skvěle napsáno.R^Na moc velkou karmu to asi nebude,to by jste musel být pologramotný fanatický dědula "bojující za vlast"....

0 0
možnosti

Všeho do času! Ale díky, snažil jsem se to nést textem a fotky "upozadit", takže mě ta zpětná těší.

0 0
možnosti
Foto

...už sem si tě představoval, jak na upati Adamovy hory maš svou chalupu, čepuješ tam Liona a hraješ si se svými deseti malými tamiločeskymi dětmi R^;-D Fajně napsane.

1 0
možnosti

Ď. A přitom to bylo čistě platonické. Co se týče toho piva, tak radši v tom tvém psacím "stánku" v Hikkaduwě na pláži či kde jsem tu fotku u tebe kdysi viděl.

0 0
možnosti

Hezký psaní, hezký fotky. Jako vždy. :-)

0 0
možnosti

D. Takže už téměř nuda, polepším se.

0 0
možnosti

Na Ceylonu jsou zajimave klastery. Ale to asi nebude nic pro turistu. Ten se hot nudi v Negombu. Tam nejsou alespon zraloci

0 1
možnosti
Foto

pěkné, počítám, že se tam nikdy nepodívám.... tak to mám alespoň od vás....

0 0
možnosti

Díky, třeba jste se "přepočítal", i když asi inklinujete k jiným kulturám

(váš blog jsem kdysi četl, když jsem byl na blogu sám aktivní, a nyní koukám, že stále blogujete, tak si něco dočtu. Zároveň doufám, že se karmou dostanu aspoň trochu "za Záporky v biblické hebrejštině.)).

1 0
možnosti

Skvěle napsaný blog, velmi zajímavý, a neméně zajímavé fotkyR^

1 0
možnosti

Tak to jsem rád, díky.

1 0
možnosti