Diskuse

V oku ženy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Redreaming ... to je masáž. Boží!!! R^R^R^

0 0
možnosti

Díky, všechno bylo situační, a tohle nabízelo i tento přesah.

0 0
možnosti

Krasne zeny ... a fotky ... a ta prazska je dokonala!

0 0
možnosti
Foto

Hezký výběr...a i když tam vidím zrzky, dostala mne Nica :)

0 0
možnosti

Vystoupil jsem kvůli ní a těm ušlechtilým rysům z autobusu směřujícím z obce do ještě větší vesnice (viděl jsem jí na jednou rohu) a byl jsem tak rád, že mě pak neposlala do kopru!.D

1 0
možnosti
Foto

Naprostá ... naprostá ... naprostá paráda R^

1 0
možnosti

Tak, díky, snažil jsem se.)

0 0
možnosti
Foto

Ženy krásné, ale ty s cigaretou u úst je opravdu vrchol elegance.

2 0
možnosti

Když už kouří, je třeba alespoň zachytit "elegantní pózu". Díky.

0 0
možnosti
Foto

Zajimave děvuchy... a dobre fotky R^

2 0
možnosti

Bůh nadělil ženám krásu, aby je muži milovali....umíte;-) R^

2 1
možnosti
Foto

koukám,tak já sem přijdu kolem jedenácté druhá a nic:)))) ztratilo se.. achjo... znova

Jsem prostě zase sejmutá.... krásný blog R^:-)a aby vám všichni chlapi ta setkání záviděli, Michale....nádherné fotky plné nádherných žen.....vždy se těším a nikdy se nezklamu:))

1 0
možnosti

Díky, my jsme gender přející + druhý dík za věrnou návštěvu.

0 0
možnosti

Tak pro mě je ta skladba fotek absolutní bomba!R^ Fakt senzační fotoblog! Tyto fotky snad jsou i lepší jen tak, bez komentáře! Díky!

1 0
možnosti

Díky, asi není nosná linka, která by všechny ty příhody za setkáními spojila, a taky jsem nechtěl Advent zatěžovat delším textem. I když, přepočteno na karmu, vedla si ta nejdelší věc lépe (ač to nezohledňuji, je to jisté měřítko, že to bylo ještě snesitelně k učtení ve formátu blogu).

1 0
možnosti
Foto

Nezlobte se, pane kolego, ale nejhezčí je tady ta:

http://u.smedata.sk/blogidnes/article/4/56/563784/563784_article_photo_cnsw8om_900x.jpeg?r=05e

(z vašeho předešlého článku...) :-)

1 0
možnosti
Foto

jinak u mě vedou nejspíš ty Kubánky... ;-D

0 0
možnosti