Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

A.thimo

28. 2. 2011 1:20
Pro mě jednoznačné:

V atmosféře těchto fotografií je zachycena duše člověka a okolí, které ho obklopuje...

Úžasné!R^

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

1. 3. 2011 9:12
Re: Pro mě jednoznačné:

.D Hodně štěstí ve vašich fotoblozích ač je v nich spíš jiný téma.

0 0
možnosti
AT

A.thimo

3. 3. 2011 12:33
Re: Pro mě jednoznačné:

Díky, ač mé "fotoblogy" nepatří k prioritám mého blogu. ;-D

Ty Vaše ale rozhodně blog iDnesu zdobí...! R^R^

0 0
možnosti
F

forEd38

11. 4. 2011 15:38
Re: Pro mě jednoznačné:

Michale, A.thimo to napsal o tobe moce hezky a nenapada mi nic lepsieho co bych napsal o tvych fotkach. Mas skutecne velice dobre vvideni a citeni. Tve fotografie jsou velice dobre, skutecne vystihuji atmosferu prostredi a ukazuji dusi cloveka v nem... Take si myslim ze bys mel namisto SLR zracadlovky pouzivat "Leica" system jako treba H.C. Bresson... takhle bys udelal jeste lepsi fotografie, vice otevrel dusi cloveka. ale ty vis sam co ti nejlepe sedi... Zkus to a uvidis ze mam pravdu. Preji hodne stesti a hodne dobrych fotekR^

0 0
možnosti