Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

Haidy

16. 2. 2012 21:45
Snad už je to nejen fáma.....

M.Josephy rozloučil se s náma? ;-(

0 0
možnosti
LF

fcelka maja

18. 1. 2012 23:47
Ale jak to dopadlo?

Potřebovala bych to nutně vědět, pokud to není příliš traumatická vzpomínka. Díky článku víme, že jste to přežil. Tím pádem se mi ulevilo.

Ten čínský mudrc jménem "j" (:-)) je jak vystřižený z čínské bajky.

0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

20. 1. 2012 19:51
Re: Ale jak to dopadlo?

Dopadlo to tak, že žaludek se přes estetická trávení stal lehce kachním a člověk se více "obrnil" (minimálně efektem "kachního peří"; s tím, že některé zá/žitky bych si opakovat nemusel, protože si myslím, že habituací neslábnou. A ano, mudrc a bajka o praseti...to by mohlo k té hříčce sedět.

0 0
možnosti
H

Haidy

18. 1. 2012 19:54
Milý (není to až příliš důvěrné osloven?) Michale Josephy,

minule jste psal, že šoknout mne se vám nepovede. Tak  dnes jste k tomu neměl daleko. :)) Ale jen slovy. Fota mě až tolik nevzala. Vy jste vše viděl až od fáze vaření a stravování se. Já jako dítko vychované k přátelským vztahům ke všem spolužákům, jsem  za odměnu  byla  spolužačkou,  překrásnou a milou Romkou, pozvána k prababičce do  romské vesnice na "hostinu z telete". To, že jsem se vrátila vyhladovělá, že jsem málem našemu  Alexovi vyjedla granule z psí misky,  zdaleka nebylo to nejhorší. Telecí  nejím dodnes.  Ale to bylo odjakživa  drahé, tak to rodičům zas až tolik nevadilo. Ale to, že jsem bulila a zvracela , sotva jsem potkala nějaké telátko, (samozřejmě čtyřnohé, jinak bych se ubulila a uzvracela  do bezvědomí),  to už rodiče vyburcovalo  tak, že mne chtěli poslat  k odborníkovi (lékaři, samozřejmě).Snad čas a možná ( kdo ví, co mne čeká) i hlad,  vše srovná.

0 0
možnosti
H

Haidy

18. 1. 2012 19:57
Re: Milý (není to až příliš důvěrné osloven?) Michale Josephy,

Tak díky za dělbu s mňam hostinou

s vašimi věrnými čtenáři. Já se snažila oplatit, ale do podrobností,

jakožto něžná žínka, jsem  raději

nezabíhala. A navíc, ten blog je Váš. Tak se nezlobte, že jsem si troufla, si

kousek v diskusi  půjčit. Dík.

0 0
možnosti
OU

17. 1. 2012 14:07
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MJ

Michal Josephy

17. 1. 2012 17:33
Re: skvělé!!!

No, díky.D Zkusil jsem to do protipohybu s "nelíbivostí a nehezkostí ", protože pro mnoho lidí je hezká fotka mj. o tom, že to na ní je hezké. Ale má to samo nějakou tu hozenou symboliku...

0 0
možnosti